Archiv zadání a řešení úloh pro 6.B v jednotlivých týdnech
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
| |
1. Řešení úloh pro 6.B od 18.3. do 25.3.2020
Český jazyk
Mluvnice
- zopakovat podmět a přísudek holý, rozvitý, několikanásobný – tabulka uč. str. 69
- písemně vypracovat do ŠS uč. 69/4
- zopakovat - shodu přísudku s podmětem
o tabulka uč. str. 69
o ústně udělat uč. str. 70/1
o písemně PS str. 32/4a,b
o další cvičení – na www.pravopisne.cz
- pro zpětnou kontrolu bude příští týden zveřejněno řešení
Literatura
- téma: Pověsti
- zopakovat: znaky, druhy, autory
- četba: Golem
o ústně rozebrat – děj, postavy
- text přiložen : 1, 2, 3, 4, 5, 6,
Sloh
- téma: Výtah
- zopakovat
- vypracovat do sešitu: uč. 128/1c, e; 128/2c
- pro zpětnou kontrolu bude příští týden zveřejněno řešení
Opište zadání do ŠS a vypočítejte. Výsledky zveřejním příští středu, tj. 25.3.2020. Zadání viz přílohy.
Ústně – učebnice str. 44-47 číst
Referát – MOJE OBEC písemně na A4 do 2.4. (Shromáždit různé informace o obci, kde žiji – informace, které naleznete na stránkách Obecního úřadu, historie, pověst, příroda, osobnosti, stavby, možno přiložit obrázek atd. bude hodnoceno známkou)
Číst kapitolu Antické Řecko. Do sešitu opsat všechny otázky ze str. 79 a 80 a písemně na ně odpovědět.
Písemné opakování:
1) Napsat doplňovací cvičení na str. 16.
2) Písemně vypracovat:
Kde se nejčastěji vyskytují sopky?
Načrtněte schéma sopky a popište její části.
Jaký je rozdíl mezi lávou a magmatem?
Jak rozdělujeme sopky podle míry činnosti?
Jaké je jméno regionu s největším množstvím sopek?
Vyjmenujte dvě oblasti sopečné činnosti v Evropě (zakreslovali jsme v pracovním listu, který máte přilepen nebo přicvaknut v sešitě).
Jak se jmenují 3 činné sopky na jihu Itálie. Která z nich je nejvyšší v Evropě, jak vysoká přibližně je, jak se jmenuje ostrov, na kterém leží; Která z nich zničila římské město Pompeje?
3) Zhlédnout pořad ČT: Island
· Angličtina
1. čtení, překlad textu učebnice str. 46, nahlas, ústně, kontrola výslovnosti https://translate.google.cz/?hl=cs , rozděl si na 3 části
2. slovní zásoba 4B, zapsat do slovníčku (pracovní sešit str. 83)
3. pracovní sešit: řešení cv. 36/3: 1 some (tekutina), 2 an (jednotné číslo), 3 a (jednotné číslo), 4 some ( hovězí maso - nepočitatelné), 5 an (jednotné číslo), 6 some (sýr - nepočitatelné), 7 a (jednotné číslo), 8 an, a, some (jedna, jedno, nepočitatelné), 9 some (nějaké, nějaké- nechceme je počítat), 10 some (nepoč.), some (nepoč.), some (nějaké nechceme počítat kolik)
4. pracovní sešit str. 37 celá, poslech cv. 4 na poslechovém CD v pracovním sešitu
5. tiché čtení delších textů učebnice str. 82, 83, 84, 85, pokračování, každý kousek
6. čtení nahlas - hlavní a delší texty předchozích lekcí v učebnici i v pracovním sešitu (opakování, každý den angličtiny 1 text)
7. nepravidelná slovesa - procvičuj nepravidelná slovesa - desky pracovního sešitu, každý den 5 sloves, začni od začátku, slovesa nevybírej náhodně - umět všechny 2 tvary napsat + překlad ČJ - AJ, AJ - ČJ, procvičuj písemně do domácího sešitu
8. Procvičovat probrané učivo na www.projectonlinepractice.com, kde je k dispozici kontrola správnosti.
Kdo ještě není přihlášený, učiní tak pomocí kódu na kartičce v pracovním sešitu.
Zapojte se do třídy (join a class) zadáním kódu Class ID Code: C-368-272-0917, aby měl učitel přehled o vaší průběžné práci.
Pracujte na Unit 1,2,3, 4. V případě potíží se obraťte na třídního učitele, učitel AJ bude kontaktován.
Kapitola: Hudba na jevišti - Muzikál
Muzikálový film Rebelové - muzikál, hudba 60tá léta v Československu https://www.youtube.com/watch?v=AoK3-WMbxRk
Vyber nejlepší písničky!
Pracovat s učebnicí a sešitem na pracovním listu, který dostali minulý týden. Kdo ho nemá, viz. příloha. Poznávání probraných živočichů (kroužkovci, měkkýši) podle prezentace*, obrázků v učebnici, encyklopedii, atlase zvířat, nebo https://www.biolib.cz/.
*Posílám odkaz na mojí prezentaci s obrázky živočichů: https://drive.google.com/open?id=1SrUCrTNacHK-ATkItMf234r_i_CxnTeN